Djursland vil være vildest

Ny turistprofil for Djursland

Af
Anette Bonde

På Djursland er der vildt mange oplevelser. Det er konklusionen på en brandingproces, som Destination Djursland har gennemført sammen med repræsentanter fra turismeerhvervet og Nord- og Syddjurs Kommuner. Det betyder, at Djursland nu bliver markedsført som ”Djursland - Det vildeste Danmark”.
”Målet med brandingarbejdet har været at få en skærpet profil af Djursland som ét samlet ferieområde. Profilen "Djursland - Det vildeste Danmark" skal gøre Djursland interessant og relevant overfor vores målgrupper,” siger Flemming Rasmussen, turismedirektør Destination Djursland.
Den tidligere profil "Djursland – Danmarks naturskønne næse" er således blevet skiftet ud. Samtidig er typografien ændret så Djursland træder markant frem på den nye turistbrochure. Det første synlige tegn på brug af det nye brand er brochuren for Djursland til 2015.

Publiceret 26 January 2015 19:00