Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.

Debat: Mener I det alvorligt, kære politikere

Artiklens øverste billede
Tommy Glindvad.

Kære Jens, Else og Jan og andre gode politikere

Jan, Jens og Else, I har et debatindlæg i vores gode lokale ugeavis: …at nu skal der skabes muligheder frem for at hænge fast i begrænsningerne…” Vi skal i superligaen når det gælder erhvervsservice. DET ER GOD LÆSNING. Sådanne nyheder at dejlige at få!

I skriver også ”..Vi tror på, at vi sammen med erhvervslivet, medarbejderne, cheferne og de andre gode politikere kan ændre vores tilgang til erhvervsservice…”.

Mener i det alvorligt? Hvis, så vil jeg foreslå, at der nedsættes en arbejdsgruppe eller to, hvor erhvervslivet er repræsenteret med lige mange ”stemmer” som der er af politikere og forvaltningen. Om nogen så ved jeg hvor svært det er at ændre på noget indefra, da behovene ikke er afdækkede. Men tror at man kender opgaven, men den kan ligge helt andre steder, end der hvor man ”tror”.

Så nedsæt nu den eller de arbejdsgrupper som er nødvendige og som i løbet af få og hurtige møder kan afdække opgaven og sætte linjen for fremtiden. Jeg er sikker på, at erhvervslivet står til fuld rådig, hvis I som politikere tager opgaven alvorlig.

Læs også

Del artiklen