Johannes Abildtrup, Ebeltoft
Johannes Abildtrup, Ebeltoft
Skriv kommentar
Del på Facebook
Del på Twitter
Udskriv
Send e-mail

Debat Syddjurs: I tilfælde af dårlig mobil- og internetforbindelse

Af Johannes Abildtrup, Ekkodalen 21, Ebeltoft:

"Forslag til abonnenter:

Jævnfør Markedsføringsloven har forbrugere krav på nedslag/erstatning, hvis en vare leveres med fejl/og eller mangler.

Loven gælder naturligvis også for udbydere af mobil og internet.

Er du en af de uheldige, bør du skriftligt advisere din udbyder om problemet og meddele, at betalingen fra dags dato indefryses, indtil forholdene er bragt i orden, og samtidig udbede dig et forslag til en passende erstatning, for den tid systemet ikke har været i orden.

Skulle udbyderen mod forventning beslutte sig for at afbryde din forbindelse, vil du indgive et passende erstatningskrav for afbrydelsen.

Det er min opfattelse, at det vil være den absolut bedste og hurtigste metode til at bringe forholdene i orden."

Publiceret: 07. Februar 2017 20:06
¨

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder hver
dag fra Lokalavisen Norddjurs

Annonce
ANNONCER
Se flere
Lokalavisen Norddjurs
Seneste
Lokalavisen Norddjurs
Mest læste
Lokalavisen Norddjurs
112
Politiken
Seneste nyt
Ekstra Bladet
Seneste nyt
Jyllands-Posten
Seneste nyt