Lakridser skal være det nye Bang & Olufsen

Ny serie fra John Bÿlow under navnet ’Bærries’

Johan Bülows gourmetlakridser er det seneste årti gået fra at være et lokalt fænomen i en lakridsbutik i Svaneke til at være et internationalt fænomen, der forhandles i mere end 1.300 butikker og 22 forskellige lande. Nu er målet, at Johan Bülows lakridser skal være et dansk ikon på verdensplan.

“Drømmen er nu, at vi skal lave et dansk ikon, som er lige så stort som Bang & Olufsen og Lego. Det er en kæmpe drøm, og folk griner måske af mig. Men vi lever kun én gang. Nu går vi efter det,” siger Johan Bülow.

Investeringsfond

For at få drømmen til at gå i opfyldelse solgte han 75 procent af virksomheden i 2016 til en investeringsfond, der skal hjælpe med at udbrede lakridserne internationalt.

Som startskud til det nye sats har Johan Bülow udviklet en ny serie lakridser under navnet 'Bærries', hvor der blandt andet er bærsmag og havtorn i lakridserne.

Publiceret 20 May 2018 06:00

Lokalavisen Folkebladet nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få nyheder hver dag fra Lokalavisen Folkebladet
SENESTE TV